در واكنش به حكم احتمالی دادگاه لاهه

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:  اگر لازم باشد به خارج نمی رویم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:  اگر لازم باشد به خارج نمی رویم به گزارش شاه بلاگ، در حالیکه مقامات صهیونیستی از بیم صدور حکم بازداشت دادگاه لاهه ضد برخی از این مقامات به افترا عملیات نظامی در نوار غزه به تکاپو افتاده اند، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حکم بازداشت این دادگاه را «ریاکاری» دانست.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از «یسرائیل کاتس»، وزیر امور خارجه این رژیم ادعا نمود حکم بازداشت دادگاه کیفری بین المللی در لاهه «ریاکاری مطلق» است.
وی ضمن اشاره به عواقب صدور این حکم افزود، اگر لازم باشد مقامات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی می مانند و آنرا ترک نخواهند کرد.
کاتس همینطور گفت رژیم صهیونیستی در صورت ضرورت عملیات نظامی در شهر رفح واقع در جنوب غزه را به منظور دستیابی به توافق در رابطه با تبادل اسرا متوقف خواهد کرد؛ اظهاراتی که نشان داده است رژیم صهیونیستی حاضر به امتیاز دهی است.
بر مبنای برآوردها، مقرر است حکم دادگاه کیفری بین المللی در مورد مقامات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به افترا انجام عملیات نظامی در نوار غزه ظرف چند هفته آینده صادر شود.
در ایام اخیر، رژیم صهیونیستی گزارش هایی دریافت کرده است در خصوص این که به علت ادامه عملیات نظامی در غزه، احتمال افزایش حکم های بازداشت بین المللی ضد مقامات ارشد این رژیم همچون بنیامین نتانیاهو در دادگاه لاهه وجود دارد.




منبع:

1403/02/09
14:10:15
5.0 / 5
110
تگهای خبر: امنیت , بین الملل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است